حفاظ بوته ای در شیراز

حفاظ بوته ای در شیراز

یکی از متداولترین مدل های موجود در بازار و اولین حفاظ مدرنی که در بازار وجود داشت و هم اکنون نیز در بازار وجود دارد و طرفداران زیادی در میان فروشندگان و صاحبان منازل دارد مدل حفاظ شاخ گوزنی یا همان بوته ای است که از ان در بازار با نام هایی نظیر بوته خاری شاخ گوزنی خارپشتی و …

از ان نام برده می شود.حفاظ بوته ای دارای ظاهری خشن و در هم ریخته می باشد که در نگاه اول عبور از ان غیر ممکن می باشد.

در بین این شلوغی و انبوه میله های تیز ویژگی بسیار بارز این مدل حفاظ که همان ریتم زیبا در بین شلوغی است بسیار زیبا وچشم نواز بوده و دچشم دل هر ببیننده ای را می رباید.

عملکرد حفاظ که از مهمترین عوامل در ساخت حفاظ می باشد در حفاظ بوته ای سطح بسیار بالایی را دارد و عبور از این مدل حفاظ واقعا غیر ممکن می باشد .

از نظر استحکام نیز حفاظ هایی که در شرکت شیراز حفاظ تولید می شود دارای بالاترین استحکام می باشد زیرا تمامی اتصالات با استفاده از جوش co2 انجام میشود و تمامی اتصلات به صورت دوطرفه اعمال می شود و این امر موجب افزایش استحکام حفاظ می شود.

یکی دیگر از مهمترین عوامل در بحث حفاظ قیمت تمام شده می باشد که ما توانسته ایم با تولید حفاظ با کیفیت و تنوع در قیمت هافضایی ر ایجاد کنیم تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی حفاظ مورد نظر خود را با توجه به بودجه مالی و وسعت کار انتخاب کنند .

در شرکت تک حفاظ که یکی از قدیمی ترین و با کفیت ترین تولید کننده در امر تولید حفاظ می باشد حفاظ مدل بوته ای در سه تراکم و چهار ارتفاع در هر تراکم تولید می شود تا مشتریان عزیز بتوانند بهترین حفاظ را برای منازل خود انتخاب کنند و امنیت آرامش را به همراه داشته باشند .